Farmakologia kliniczna małych zwierząt – wybrane zagadnienia 19.06.2014

Miło mi powiadomić że ukazał się nowy skrypt pt. „Farmakologia kliniczna małych zwierząt – wybrane zagadnienia” autorstwa dr. n wet. Tomasza Maślanki. Jest to pierwsza książka z zakresu klinicznej farmakologii weterynaryjnej wydana w języku polskim.

Nowości w ofercie
17.05.2014

Z przyjemnością informuję, że zakres usług chirurgicznych został wzbogacony o dwie nowe techniki z opisem których można zapoznać się poniżej.

Ozzy – buldog angielski
16.04.2013

Ostatnim pacjentem był Ozzy – buldog angielski, w wieku 10 miesięcy cierpiący z powodu rzęs ektopowych.

Współpraca
15.04.2013

Zachęcam osoby zajmujące się hodowlą psów i kotów rasowych oraz związki kynologiczne do aktywnej współpracy w zakresie konsultacji okulistycznych, z uwzględnieniem diagnostyki chorób dziedzicznych oczu.

Zakres usług

W tym miejscu można zapoznać się z opisem wykonywanych badań diagnostycznych, jak również z krótką charakterystyką przeprowadzanych zabiegów mikrochirurgicznych. Zachęcam do zwrócenia szczególnej uwagi na znaczenie farmakoterapii w przebiegu chorób okulistycznych u zwierząt.

Choroby oczu

Ta część strony poświęcona jest ogólnej charakterystyce najczęstszych chorób okulistycznych występujących u zwierząt. Zawarte informacje są w szczególności przydatne dla dociekliwych właścicieli, pragnących dowiedzieć się więcej na temat choroby swojego zwierzęcia.

Galeria

Galeria poświęcona jest zobrazowaniu różnorodności zmian towarzyszących chorobom okulistycznym. Należy pamiętać że pomimo groźnego wyglądu, w większości przypadków zmiany chorobowe ustępują pod wpływem odpowiedniej terapii.